RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
(Tor Richardsen/scanpix)

Pangsalg etter Celina-reklame

Sist oppdatert:
Etter at det ble kjent at Celina Midelfart bruker brystvortekrem på leppene, eksploderte salget. Folk går mann av huse for å sikre seg yndlingsproduktet til kosmetikkdronningen.

Informasjonssjef Hans Andersen i Apotek1-kjeden forteller at brystvortekremen PureLan, som vanligvis brukes av ammende, har sust av butikkhyllene.

- Jeg har aldri opplevd maken til etterspørsel. Salget har vanligvis økt litt i forbindelse med omtale av slankeprodukter, men vi har aldri vært i nærheten av etterspørselen etter Celinas brystvortekrem. Salget har økt med 1.300 prosent, sier Andersen til Se og Hør.

Det er spesielt kvinner mellom 25 og 35 år som går bananas.

Da apotekkjeden ble utsolgt for kremen, foreslo de ansatte en annen tilsvarende krem til kundene. Men det er bare kremen Celina bruker som gjelder.

Av andre apotekprodukter som brukes på steder de ikke er ment, kan TV 2 Nettavisen avsløre at engelske kjendiser, blant annet kongevenn Tara Palmer-Tomkinson, bruker hemoroidekrem rundt øynene. Dette skal redusere poser og hjelpe hvis du er hoven.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere