RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Porno til far - strykejern til mor

Rainbow Hotels satser på gratis pay-tv, Vi Menn og PlayStation for å trekke til seg flere menn. Kvinner kan bestille eget «kvinnerom» med strykejern. Les også: - Mannsfordummende reklame.
Sist oppdatert:

I dag er om lag 90 prosent av kundene ved Rainbow menn, og salgs- og markedsdirektør Eva Hagby i hotellkjeden håper mennene nå setter pris på tilbudene, som blir gitt i en kampanjeperiode i januar og februar.

- Vi vet jo at menn er mer kravstore og sofistikert enn det vi legger opp til i dette tilbudet, men vi har jo begrensede ressurser. Vi skulle gjerne lagt ut flere ukeblader slik som Jakt & Fiske, sier Hagby.

Fristelsene som skal lokke flere menn til hotellkjeden er valgt ut på bakgrunn av en spørreundersøkelse om hva menn vektlegger når de bor på hotell.

Muligheten til å slappe av på rommet med lett lesestoff og tv er noen av de tingene som kom høyest på listen.

I dag tilbyr hotellkjeden mellom 25 og 30 filmer på såkalt pay-tv. Av disse er det seks erotiske filmer. Hvilke filmer som normalt selger best vil Hagby ikke ut med.

- Ofte vil jo kvinnene ha med mannen for å se på en romantisk komedie, men nå kan mennene få se på litt action hvis de heller ønsker det, sier Hageby og nevner som eksempel filmen «Lady Killers».

Hotellkjeden har ingen planer om å glemme kvinnen. De tilbyr fortsatt egne «kvinnerom» med strykerjern og strykebrett, kvinnemagasiner, helfigurspeil, blomster, ekstra hygiene artikler, make-up-speil og morgenkåpe.

- Vi glemmer selvfølgelig ikke kvinnene. De vil også få de samme tilbudene, men først og fremst er dette et servicetiltak rettet mot mannen. Og med så mange menn på hotellet kan det jo hende vi tiltrekker oss flere kvinner også, sier Hagby.

Hva vil du helst ha på hotellrom?
Gratis pay-TV
PlayStation
Vi Menn
Strykejern
Ingen av delene
Ingen mening

Se resultat
Ledelsen i Rainbow Hotels ønsker ikke noen «dirty-vinkling» på sitt nye tilbud, og presiserer at tilbudet omfatter mye mer enn gratis erotiske filmer og Vi Menn, nemlig PlayStation, skopuss og Dagens Næringsliv.

Hva foretrekker du? Porno eller strykejern? Diskuter saken iVeggavisennå.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere