Nettavisen.no

Kontakt oss 468 30 050

Annonsebilag

(Nettavisen)

Begynner førerkortet å få mange prikker?

Shopping med annonselenker

Her er det julesalg

Oddsen med annonselenker

West Ham i fyr og flamme

Denne gjør at du kjører tryggere og har bedre fokus på veien.

Fotoboksvarslere er det beste redskapet for deg som er ute etter å kjøre pent, og som setter pris på et varsel før fotoboksen kommer, i stedet for å holde fartsmåleren under strengt oppsyn hele tiden.

Cruise Control fotoboksvarsleren kan hjelpe deg det dette.

Enkel og lovlig

Cruise Control fotoboksvarsleren er en batteridrevet, trådløs GPS- enhet som settes på dashbordet.

Den er liten og svært lett å betjene, krever ingen montering, og har ingen kabler eller forstyrrende display. I tillegg er fotoboksvarsleren 100 % lovlig, enkel å oppdatere på egen PC, og den har livstidsgaranti.

Cruise Control varsler over 30 000 fotobokser i 36 europeiske land. I Norge er den i tillegg programmert til å varsle i tunneler og gjennomsnittssoner.

Slik virker fotoboksvarsleren

Fotoboksvarsleren fungerer slik at 500 meter før fotoboksen eller gjennomsnittssonen begynner den å pipe. Varsleren kjenner også fartsgrensene og fra 300 meter før boksen, signaliserer den med en sirenelignende lyd hvis man fortsatt har for høy fart.

Cruise Control leveres ferdig med markedets mest oppdaterte fotoboksoversikt som er utviklet over flere år.

Prisen er 690 kroner som inkluderer et års gratis oppdatering av kart. Fra år to koster dette kun 29 kr i måneden.

Du kan lese mer om Cruise Control fotoboksvarsler her.

BIDRA I DISKUSJONEN

Gunnar Stavrum Her vil vi gjerne vite hva du mener om denne saken. Vi ønsker at du er registrert, fordi det gjør argumentene og synspunktene mer interessante. Dersom du har spesielle grunner til å kommentere uregistrert, kan du sende innlegget hit og begrunne hvorfor. I unntaktstilfeller vil vi publisere innlegg fra uregistrerte debattdeltakere etter redaksjonell redigering. Vær saklig og respektfull! Send en mail til moderering@nettavisen.no hvis du har innspill til moderatorene.
Gunnar Stavrum, sjefredaktør

comments powered by Disqus
+