RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Enhetsleder Anne-Mette Bakke på Nav Nordstrand arbeid og trygd forstår brukernes frustrasjoner og forteller at de nå skal se på muligheten for å gjøre publikumsmottaket mer skånsomt. Arkivfoto: Kristin Trosvik
Enhetsleder Anne-Mette Bakke på Nav Nordstrand arbeid og trygd forstår brukernes frustrasjoner og forteller at de nå skal se på muligheten for å gjøre publikumsmottaket mer skånsomt. Arkivfoto: Kristin Trosvik

– Skal gjøre det mer skånsomt

Nav Nordstrand skal nå se på andre måter å organisere publikumsmottaket.

NORDSTRAND: – Vi er klar over at dette er et problem og har stor forståelse for brukerne, sier enhetsleder Anne-Mette Bakke i Nav Nordstrand arbeid og trygd.

De ansatte skal nå se på ordningen med to skranker og om det er mulig å jobbe annerledes.

– Vi har startet en prosess nå for å jobbe med publikumsmottaket for å gjøre det mer skånsomt. Jeg håper at vi jobber annerledes når vi passerer nyttår. Vi vil trolig få en skranke og bruke kontorene i større grad, sier Anne-Mette Bakke som fremholder at løsningen med Nav-kontoret (statlig del) i Ekebergveien 233 er midlertidig.

Nav Nordstrand arbeid og trygd skal flytte sammen med sosialkontoret i lokaler i Cecilie Thoresens vei 1 på Karlsrud. Det blir da et fullverdig Nav-kontor. Det er ennå ikke fastslått noen dato for denne flyttingen, men Anne-Mette Bakke tror det tidligst vil skje i andre halvår 2010.

– Det skal gjøres om fattende rehabiliteringsarbeid i lokalene, sier hun.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere