RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Enhetsleder Anne-Mette Bakke på Nav Nordstrand arbeid og trygd forstår brukernes frustrasjoner og forteller at de nå skal se på muligheten for å gjøre publikumsmottaket mer skånsomt. Arkivfoto: Kristin Trosvik
Enhetsleder Anne-Mette Bakke på Nav Nordstrand arbeid og trygd forstår brukernes frustrasjoner og forteller at de nå skal se på muligheten for å gjøre publikumsmottaket mer skånsomt. Arkivfoto: Kristin Trosvik

– Skal gjøre det mer skånsomt

Nav Nordstrand skal nå se på andre måter å organisere publikumsmottaket.

NORDSTRAND: – Vi er klar over at dette er et problem og har stor forståelse for brukerne, sier enhetsleder Anne-Mette Bakke i Nav Nordstrand arbeid og trygd.

De ansatte skal nå se på ordningen med to skranker og om det er mulig å jobbe annerledes.

– Vi har startet en prosess nå for å jobbe med publikumsmottaket for å gjøre det mer skånsomt. Jeg håper at vi jobber annerledes når vi passerer nyttår. Vi vil trolig få en skranke og bruke kontorene i større grad, sier Anne-Mette Bakke som fremholder at løsningen med Nav-kontoret (statlig del) i Ekebergveien 233 er midlertidig.

Nav Nordstrand arbeid og trygd skal flytte sammen med sosialkontoret i lokaler i Cecilie Thoresens vei 1 på Karlsrud. Det blir da et fullverdig Nav-kontor. Det er ennå ikke fastslått noen dato for denne flyttingen, men Anne-Mette Bakke tror det tidligst vil skje i andre halvår 2010.

– Det skal gjøres om fattende rehabiliteringsarbeid i lokalene, sier hun.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere