RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

BOKS: Slå deg i form med kickboksing.
BOKS: Slå deg i form med kickboksing.

Klin til med kickboksing

Ønsker du en mer utradisjonell og hardslående kondisjonstrening, kan dette være noe for deg!

KVINNEGUIDEN.NO: - Kickboksing er kjempebra trening, sier Line Marion Nielsen Kjøniksen, Kvinneguidens treningsekspert

Kickboksing er en treningsform hvor man bruker både ben og armer i en slags kampposisjon. Hvis du er lei av tradisjonell trening, kan dette passe deg bra. I kickboksing bruker man hele kroppen, armer, midje og ben.

WEB-TV: Slik trener du kickboksing

- Start med en typisk boksestilling med høy guard. Hendene foran ansiktet, ene benet ut foran det andre, og så slå med ene armen mens du holder andre armen oppe for beskyttelse. Bruk pusten mens du slår. Tenk at kraften kommer fra bena, sier Line Marion

- Dette er super kondisjonstrening, der du får brukt hele kroppen.

Her finner du flere treningsvideoer

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere