RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

La bjørka gi deg sprettrumpe

Sterk rumpe og faste lår er dagens gave til deg fra vår treningsekspert og et tre.

KVINNEGUIDEN.NO: Synes du kroppen ser litt slapp ut i bikini? Det kan du gjøre noe med, men da er det styrketrening for alle penga som gjelder.

Se videoen her

Kombiner styrke og kondis

Kvinneguidens treningsekspert og personlig trener, Line Marion Nielsen Kjøniksen, råder deg til å kombinere styrketrening med kondisjonstrening ute.

– Hvis du har vært ute og løpt eller gått, er det kjempefint å kombinere kondisjonstreningen med noen styrkeøvelser, for eksempel for rumpe og lår.

Slik gjør du

Finn deg gjerne et tre. Det kan du støtte ryggen på når du gjør øvelsen.

  • Sett deg ned med ryggen inntil, cirka hoftebredde mellom bena og 90 graders vinkel i kne og hofte.
  • Se hvor lenge du klarer å stå. Husk å knipe magen og puste jevnt underveis. Spenn gjerne lårene og setemusklene mens du holder. Da blir det enda tyngre.


– Så gjenstår det å se hvor god viljestyrke du har og hvor sterk du er.

 

Se også: Dette gir flat mage

Se også: Lyst på stram rumpe?

Se også: Sminken du trenger i sommer

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere