RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

BAK: Med enkle øvelser kan du få strammere rumpe og lår.
BAK: Med enkle øvelser kan du få strammere rumpe og lår. Foto: Olga Ekaterincheva (pepperbox)

Slik får du strammere rumpe

Alt du trenger er en vegg og litt tålmodighet.

KVINNEGUIDEN.NO: Har du lyst på stram rumpe og sterke lår, er knebøy mot vegg en perfekt øvelse.

Kvinneguidens treningsekspert Line Marion Nielsen Kjøniksen forteller deg hvordan du gjør det.
- Du kan gjøre denne øvelsen ute eller inne, uten noen hjelpemidler, sier Line Marion.

* Still deg inntil veggen med 90 grader i lårene.
* Stå så lenge du orker.
* Gjør du øvelsen ofte, helst annenhver dag, vil du merke resultater etter åtte uker.

WEB-TV: Slik trener du deg strammere bak

Her finner du flere treningsvideoer

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere