RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

 
 

VG markedsfører operaen

Tre måneder før Den Norske Opera flytter til Bjørvika, er det klart at VG går fra å være hovedsponsor til å bli samarbeidspartner.

21. desember underskrev Den Norske Opera og VG en ny kontrakt som forlenger det mangeårige partnerskapet mellom kulturinstitusjonen og Norges største avis, melder Kampanje.

Ikke nedgradering

VG har vært vår samarbeidspartner siden 1998 og vi er utrolig glade for at VG blir med oss fra Youngstorget til Bjørvika, sier Martin Biehl, kommersiell sjef i Den Norske Opera til Kampanje.

Avtalen er nesten identisk med den som de hadde før.

VG går ned til trinnet under hovedsarbeidspartner, også omtalt som hovedsponsor, og blir samarbeidspartner. Det er lite som skiller den nye og gamle avtalen, og slik sett er ikke dette en nedgradering av samarbeidet mellom Den Norske Opera og VG, hevder Biehl.

Skal gjøre operaen kjent

VGs markedsdirektør, Per Håkon Fasting, forteller at «folkets avis» skal bidra til å gjøre operaen i Bjørvika godt kjent utover landet.

Åpningsåret for Den Norske Opera i Bjørvika er en stor mediebegivenhet og som folkets avis ønsker VG å hjelpe Den Norske Opera å nå ut blant folk, sier Fasting til Kampanje.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere