Karriere
Annonsebilag

Dette kan være drommejobben for deg

Høykompetent fagmiljø er på utkikk etter en utadvent og proaktiv salgsingeniør. Kanskje deg?

Har du god kjennskap til reisebransjen og reisebyråenes prosesser? Trives du med å presentere og fremføre budskap om tjenester, løsninger og muligheter? Har du en forretningsmessig teft? Da kan dette være noe for deg.

Amadeus - en ledende leverandør av avanserte teknologiløsninger for reisebransjen verden over- ønsker å få et nytt tilskudd til teamet. Amadeus søker etter en fremoverlent og serviceorientert salgsingeniør hvis oppgave vil være å bidra med å identifisere og forstå kundenes behov for så å kunne tilby og levere de løsninger som er best for kunden og for Amadeus.

Hva er din rolle?

Overblikk og forståelse for kundenes spesifikke behov er viktige egenskaper, og det stilles store krav til fleksibilitet og kundeoppfølging. Som salgsingeniør skal du være Amadeus produkt- og løsningsekspert i kundemøter og i andre presales-aktiviteter. Du vil ha en viktig rolle i arbeidet med å støtte kunder i deres vekst og utvikling, men skal samtidig sørge for at bedriften leverer kvalitet og service hele veien.

Nå har du muligheten til å bli en del av Amadeus team. Grip sjansen!


Bakgrunn

For å lykkes i denne rollen, har du noen år med erfaring fra reisebyrå, flyselskap eller GDS og god kjennskap til reisebransjen. Amadeus ser for seg at du har relevant erfaring innen IT/ Engineering/ Business, alternativt kan relevant erfaring kompensere for manglende utdanning. Amadeus vil gjerne høre fra deg som har god forståelse for forretningsprosesser, kombinert med teknisk innsikt og erfaring fra internasjonal eller skandinavisk organisasjon.

Søk på stillingen her.

Fakta: Amadeus- konsernet

Klikk for å åpne faktaboksen
 

Amadeus er en ledende leverandør av avanserte teknologiløsninger for reisebransjen verden over. Konsernet ble grunnlagt i 1987 av fire europeiske flyselskaper: Iberia, Air France, Lufthansa og SAS, som hadde som mål å skape en felles teknologiplattform for å effektivt selge billetter hele døgnet over hele verden. Systemet som ble bygd fungerte for alle, og vokste veldig raskt. Prosjektet ble en suksess, og har i dag utvidet til 195 markeder.

Amadeus-konsernet har over 10 000 ansatte over hele verden, fordelte på sentrale kontorer i Madrid (hovedkontor), Nice (utvikling) og Erding (drift), samt 71 lokale Amadeus-organisasjoner verden over.

Personlige egenskaper

Du må være kommersiell, analytisk, kreativ og forstå kundens behov og prioriteringer. Du er fleksibel og kreativ i din tilnærming til arbeid og ikke redd for å ta avgjørelser i ditt daglige virke. Fremfor alt er du serviceorientert, du trives og liker å jobbe i team.

I tillegg er du en naturlig støttespiller for kunder og kollegaer.

Lyse framtidsutsikter

Amadeus er fast i troen på at kandidater med de rette kvalifikasjonene vil trives både faglig og personlig. Arbeidssted vil være sentralt i Oslo.

Søknadsfristen er senest 16. august og relevante kandidater vurderes fortløpende.

Se mer detaljert beskrivelse av stillingen her.