RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: Solum, Stian Lysberg (Scanpix)

- Unnskyld

Sist oppdatert:
Bjørn Kjos ber passasjerene om unnskyldning

Norwegian-sjef Bjørn Kjos sier han har stor medfølelse med passasjerene som fikk jul og nyttår ødelagt på grunn av forsinkede fly.

- Det er forferdelig leit at passasjerene blir rammet. Spesielt nå rundt høytidene, sier Kjos til VG på telefon fra USA.

Det er første gang han snakker siden problemene oppsto.

Hvorvidt de passasjerene som er rammet av forsinkelsene den siste tiden vil få noen kompensasjon, vil ikke Kjos svare på ennå, ifølge VG.

- Vi følger de internasjonale reglene for kompensasjon, men siden jeg har vært i USA nå, kjenner jeg ikke detaljene rundt dette. Derfor kan jeg ikke ta stilling til det, sier Kjos.

I desember var ikke ett eneste Norwegian-fly fra Bangkok til Oslo i rute. Bare ett av fire fly fra New York til Oslo holdt rutetiden. (©NTB)

Lik NA24 her og få flere ferske økonominyheter!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere