NA24.no

Foto: Paul Weaver (Side2)

100.000 flybilletter selges til 89 kroner

Sist oppdatert:
Hit flyr Ryanair i vinter.

Ryanair lanserte mandag en ny rute fra Oslo, Rygge til Tenerife Sør. Den nye ruten vil starte opp 7.februar 2013 og ha en avgang i uken på torsdager.

I tillegg til denne nye ruten, vil man på Ryanair' s vinterprogram fra Oslo Rygge se at ruten til Liverpool er tilbake, samt at ruten til Litauen fra Kaunas flyttes til Vilnius fra november 2012. Totalt vil Ryanair operere 23 lavprisruter til/ fra Rygge, lyder meldingen fra selskapet.

FØLG NETTAVISEN NA24 PÅ FACEBOOK

Øker kapasiteten
- Vi er veldig glad for å annonsere de nye rutene på denne vinterens program. Vi øker kapasiteten denne vinteren i forhold til fjorårets vinterprogram, noe som viser at vi fortsatt satser sterkt ut fra vår Oslo/ Rygge base. Vi ser fram mot en spennende utvikling denne vinteren, sier Elina Hakkarainen, Salgs- og markedsføringssjef for Norden og Baltikum, i en melding.

- Vi er svært tilfreds med Ryanairs lansering og gledelig er det å se at det lanseres flere nye ruter samtidig som man opprettholder satsingen på flere av rutene som var på forårets program. At vi totalt sett har en økning i programmet fra Ryanair, er vi naturlig nok svært fornøyd med, sier administrerende direktør, Pål F. Tandberg i Rygge sivile lufthavn AS, i meldingen.

100.000 billetter fra 89 kroner
For å feire den nye ruten til Kanariøyene og at vinterprogrammet er i salg, vil Ryanair ha 100.000 billetter fra 89 kroner for reiser på mandager, tirsdager, onsdager og torsdager i september, oktober og november.

Lavprisbillettene, som inkludere skatter og avgifter, er tilgjengelig på over 1.000 av rutene som inngår i Ryanair's europeiske nettverk og må bestilles før midnatt torsdag 30.august 2012.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere