NA24.no

Himmelsk reklamesalg

Mediehuset Vårt Land har etablert nytt salgsapparat.

Mediehuset Vårt Land etablerer nå en egen annonsesamkjøring for alle heleide publikasjoner på nett og papir.

NA24 Propaganda - landets største medienettsted

Rolf Kilevold er ansatt som daglig leder i samkjøringen. Kilevold kommer fra stillingen som markedssjef i Mentor Medier AS. Tidligere har han blant annet jobbet som annonsesjef i Dagens Næringsliv og daglig leder i Farmand Marketing AS.

- Markedet har etterspurt en slik satsing, og vi er glad for at vi nå kan presentere en annonsesamkjøring for byråer og annonsører, sier annonsedirektør i Vårt Land, Anders Briså.

Den nye annonsesamkjøringen vil totalt nå ca 600.000 lesere per utgave på print og ca 50.000 unike brukere på nett per uke. Porteføljen av publikasjoner består av nisjemedier som Ny Tid, Le Monde diplomatique, Vårt Land, TV-guiden Programbladet, Ukeavisen Ledelse, Gründer og Økonomisk Rapport.

- Kultur og ledelse vil være to bærebjelker for den nye samkjøringen, sier påtroppende daglig leder Rolf Kilevold.

Har du medietips - ta kontakt med NA24 Propaganda.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere