RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: André Clark Utvik (NA24)

Prior får hjelp av Try

Nå skal selskapet videreutvikle merkevaren.

Prior inngår samarbeid med Try og Dinamo Design.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- På kommunikasjon ønsker vi å jobbe med Try, som har gjort et veldig godt inntrykk, viser god kreativ kompetanse blandet med en god porsjon sunt bondevett. I likhet med merkevaren Prior, som kun inneholder norske råvarer, er også Try et norskeid reklamebyrå, skryter merkevaresjef i Prior Lena Sarset i en pressemelding.

Prior fortsetter med Dinamo Design når det gjelder ny merkevareplattform, gjennomgang av design, løft og endring på dagens. Ifølge meldingen har byrået har god erfaring med å jobbe med landbruket, med mat og med merkevarer.

- TRY og Dinamo Design har samarbeidet godt tidligere. At Prior nå skal forholde seg til to ulike byråer blir ikke en utfordring, men en mulighet til å få det beste ut av begge miljøer. Vi starter samarbeidet umiddelbart etter ferien, og gleder oss til å komme i gang, avslutter Sarset.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere