NA24.no

Lys i tunnelen. En kampanje fra Mindshare
Lys i tunnelen. En kampanje fra Mindshare Foto: Faksimile annonse

Annonserer mot økonomisk depresjon

Sist oppdatert:
Rykker inn 11 helsider.

Enorm pressedekning av dystre økonomiske spådommer kan fort bli en selvoppfyllende profeti.

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Nå tar annonsørene og medieformidlerne skjeen i egen hånd og starter hjelp til selvhjelp.

Mandag blir leserne av Finansavisen møtt med 11 helsides annonser med samme budskap fra 11 forskjellige annonsører.

- Dette er først og fremst en symbolhandling. Vårt mål er ikke å stoppe resesjonen, men å si nei takk til depresjon, sier Morten Micalsen, administrerende direktør i Mindshare, i en pressemelding.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere