NA24.no

Preben Carlsen, daglig leder i Trigger Oslo.
Preben Carlsen, daglig leder i Trigger Oslo. Foto: Trigger Oslo.

Byrå tar på treningsdrakt

Carlsen fikk adidas på kroken.

adidas Norge, som innebefatter merkevarene adidas, adidas Originals og Reebok, velger Trigger Oslo og Spalt PR som kommunikasjonspartnere.

- Vinnerlaget forsterkes, sier Kristin Fjeld, PR and Brand Manager i adidas Norge i en melding.

Etter en omfattende byråkonkurranse, valgte adidas å inngå et samarbeid med Trigger Oslo som partner på kreativ og konseptuell kommunikasjon og Spalt PR som leverandør av showroom og produkt-PR.

- Vi har vært gjennom en grundig prosess for å kartlegge hvilke muligheter som finnes i den norske PR- og kommunikasjonsbransjen. I Trigger og Spalt har vi funnet partnere med spennende tanker om hvordan vi i enda større grad kan få frem bredden i merkevaren vår og engasjere lokalt. De to byråene er fremoverlente, kreative og har skarpe hoder i stallen. De er ikke redde for å jobbe hands-on og utfyller hverandre på en meget god måte, sier Fjeld i meldingen.

Markedssjef i adidas Group Norge, Thomas Mietinen, forteller at merkevarene adidas og Reebok har hatt en svært positiv utvikling de siste årene.

- adidas er i dag markedsleder i den norske sportsbransjen. Denne posisjonen skal vi beholde og ytterligere forsterke. Samtidig skal vi løfte Reebok til nye høyder. Dette får vi til blant annet gjennom å jobbe enda mer med målrettet kommunikasjon. Det er her Trigger og Spalt kommer inn i bildet, sier Mietinen i meldingen.

Trigger og Spalt ser frem til å bidra til og knytte enda sterkere bånd mellom en av verdens sterkeste merkevarer og det norske markedet.

- adidas er en av få merkevarer som evner å skape globalt engasjement med sine kampanjer og produkter. Det er et unikt utgangspunkt for oss når adidas nå skal styrke satsingen sin lokalt. Vi går all in og satser på å skape kommunikasjonshistorie i Norge, sier Preben Carlsen, daglig leder i Trigger Oslo i meldigen.

- Vi ser frem til å være en del av dette dynamiske, spennende og engasjerte teamet. Med et slikt samarbeid har vi alle forutsetninger for at til og med det umulige skal bli mulig, sier Stina Clarsen, i Spalt PR i meldingen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere