NA24.no

(skjermdump Kavli.no)

Eventyr fra Kavli

«De tre bjørnene» skal ta markedsandeler fra Mills.

Inspirert av eventyret om Gullhår og de tre bjørnene har MK Bergen laget en kampanje som skal bidra til at Kavlis nye majones spiser markedsandeler fra Mills.

- Mills er nær sagt monopolist når det gjelder majones. Dette ønsker vi å gjøre noe med. Derfor har vi laget en majonestube med en smart justerbar åpning. Dette er hovedtemaet i kampanjefilmen som nå blir å se på ulike tv-kanaler, sier Lise Godfrey, markedsdirektør i Kavli, i en pressemelding.

Kampanjen inneholder en rekke elementer. Et av disse er en reklamefilm som skal vises på flere kanaler. Filmen er inspirert av folkeeventyret om Gullhår og de tre bjørnene. I filmen møter vi lillebjørn, mellombjørn og storebjørn. Selvsagt i tre ulike størrelser.

- Gjennom de tre bjørnene har vi forsøkt å dramatisere det som er en liten verdensnyhet i kjølehyllen. Nå kan man glemme saksen og krangel om ulike størrelser på majonespakken. Denne majonestuben har en størrelse som passer for alle, sier Svein Roger Selle, administrerende direktør i MK Bergen Reklamebyrå.

Her kan du se filmen:

Filmen er produsert av svenske Acne Film. Kampanjen fra Kavli kjøres i flere medier. Den blir å finne på tv, aviser/magasiner, butikk og i flere andre medier.

Team MK Bergen: Britt Hege Karlsen, Jon Hjørnevik, Snorre Martinsen, Per Lund og Svein Roger Selle. Acne Film har produsert filmen med produsent Marie Jobelius og regissør Sebastian Hedin.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere