RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Hege Mauroy,Daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.
Hege Mauroy,Daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen. Foto: Sponsor- og Eventforeningen

Hvem blir «Årets Sponsorobjekt»?

Her er fem nominerte til kategoriene Event og Sponsorobjekt.

Juryen for SPOT 2012 har nå også nominasjonene til kategoriene «Årets Sponsorobjekt»og «Årets Event» klare. Det er stor bredde i finalen – fra Norges Snowboardforbund til Nobels Fredssenter.

I kategorien Årets Sponsorobjekt er følgende nominerte: Norges Snowboardforbund, Nobels Fredssenter, Norges Håndballforbund, Slottsfjellfestivalen og Norges Skiforbund/langrenn.

- En herlig variasjon av sponsorobjekter, men hvor høy kvalitet er fellesnevneren. Dette er sponsorobjekter med en klar profil – og som har mye å by på for sponsoren, sier juryleder Karen Onsager - i SPOT 2012 i en melding.

Selve utdelingen vil gå av stabelen onsdag 1. februar på Grilleriet i Oslo. Der vil følgende priser bli utdelt: Årets Sponsorobjekt, Årets Sponsor, Årets Event, Årets Kampanje, og Årets SPOT.

I kategorien Årets Event er Trigger nominert to ganger – i tillegg til at Trigger også er nominert i kategorien Årets Kampanje.

Følgende er nominerte til Årets Event: Just Cruzin’ Production og Moods of Norway for Winterwonderland, Hafslund for Barnas miljøfestival, Ski-VM 2011, Trigger og Stabburet for Kokkeklar, Fieldwork – Anti og Trigger for Fashion Week in Hell.

- Ulike typer arrangementer med ulike målsettinger. Ja, kommunikasjon mot ulike målgrupper. Felles for dem alle, her er det god kvalitet, sier daglig leder Hege Mauroy i Sponsor- og Eventforeningen i en melding.

Mauroy er fornøyd med tingenes tilstand en snau måned før selve prisseremonien.

- Nå har vi kvaliteten på de nominerte i havn. Da skal vi sørge for like høy kvalitet på arrangementet 1. februar, sier Mauroy i meldingen.

I juryen sitter følgende personer: Karen Onsager/konserndirektør Kommunikasjon og samfunnsansvar i Hafslund, Morten Paus/daglig leder i Komon-Stageway, Øistein Mjærum/kommunikasjons- og markedsdirektør i Røde Kors, Thomas Tveteraas Helgø/rektor ved Emergence School of Leadership, Linnéa Svensson/prosjektleder Eyeworks Dinamo og Rune Gutteberg Hansen/kommunikasjonssjef i Statnett.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere