NA24.no

Foto: skjermdump

Lager historisk reklamefilm

Og du kan bli med.

Som Propaganda tidligere har skrevet lanserte Posten det nye digitale postsystemet Digipost.

Nå kan du bli med i reklamefilmen. Posten inviterer alle i Norge til å bli med i reklamefilmene for Digipost.

Digipost er det nye nasjonale, digitale postsystemet i Norge. Når lanseringskampanjen nå starter, velger Posten å kommunisere i mange kanaler, fra digitale kanaler og sosiale medier til mer tradisjonelle kanaler som DM, annonser og tv-reklame. Et av grepene er å la de kommende kundene bli en del av reklamefilmene. Du kan delta ved å laste opp et bilde av deg selv på nettet.

- Den kreative vrien handler om at man kan skrive seg selv inn i Norgeshistorien og bli en del av den ved å laste inn et portrettbilde av seg selv i reklamefilmen. Et nytt digitalt postsystem er en nasjonal begivenhet, og formen på kampanjen er med på å understreke nettopp det, sier markedsdirektør Gro Myking i Posten Norge AS.

Reklamefilmene skal sendes i en rekke tv-kanaler palmesøndag.

Alle som ønsker det, kan laste opp bilde av seg selv fra reklamesnutter som når går i nettkanalene. Posten plukker ut fire av kandidatene, som vil bli å se i reklamefilmene som blant annet sendes på TV2, TVNorge og TV3 søndag 17. april.

I tillegg til vanlige kunder, vil en lang rekke kjente personer dukke opp i filmene. Blant annet vil man kunne se Oddvar Brå brekke staven i en nyinnspilling av den berømte scenen fra Ski-VM i 1982.

Last inn ditt eget portrettbilde her

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere