NA24.no

Lander hos Kitchen

Norwegian tar med seg markedsbudsjettet til reklamebyrået Kitchen.

Flyselskapet Norwegian har bestemt seg for å samle reklameutviklingen for både fly- og bankaktivitetene sine i ett byrå, og etter en runde med flere aktuelle byråer har valget nå falt på Kitchen. Det betyr at DDB mister Norwegian som kunde.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Samarbeidet skal starte i løpet av kort tid.

- Mange dyktige folk og byråer har ønsket å jobbe med oss, så valget har vært vanskelig. Men Kitchen overbeviste oss, blant annet gjennom sin strategiske kompetanse, innsikt og evne til å levere kvalitet på knapp tid. I tillegg tror vi at Kitchen er et byrå som gjennom sin internasjonale erfaring kan bidra til å løfte merkevaren Norwegian til et enda høyere nivå, sier markedsdirektør Åsta Braathen i Norwegian.

Kitchen skriver i en pressemelding at stemningen er høy i byrået.

I løpet av de siste månedene har blant annet Finn.no, BBS og Hafslund kommet som nye kunder til byrået.

- Norwegian har kanskje den mest spennende utfordrerposisjonen i Norge i dag, og gjennom sin virksomhet er de en løpende dagsaktuell, fremoverlent og endringsvillig aktør som det blir lærerikt for hele byrået å samarbeide med. Vi gleder oss stort, sier Anders Aunbu som blir ansvarlig konsulent på oppdraget.

I tillegg til Aunbu vil kontoen betjenes av blant annet prosjektleder Nina Motzfeldt, strategisk planner Sten Bråthen samt flere av byråets kreative team .

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere