NA24.no

Seniorrådgiver i Dinamo Christin Elvegård, informasjonssjef Anne Kristin Hjukse og informasjonsrådgiver Trude Thingelstad i Oslo Havn KF og byråleder i Dinamo Reklame Anders von Krogh.
Seniorrådgiver i Dinamo Christin Elvegård, informasjonssjef Anne Kristin Hjukse og informasjonsrådgiver Trude Thingelstad i Oslo Havn KF og byråleder i Dinamo Reklame Anders von Krogh. Foto: Dinamo

Legger til kai ved Oslo Havn

Dinamo blir leverandør av kommunikasjonstjenester etter en knallhard konkurranse.

- Vi fikk mange gode tilbud, så det var en knallhard konkurranse Dinamo gikk til topps i. Vi gleder oss til å jobbe sammen med Dinamo, sier informasjonssjef Anne Kristin Hjukse i Oslo Havn KF i en melding.

- Oslo Havn har en sentral rolle i forhold til sin posisjon som en viktig del av Oslos logistikk. Hovedstaden står overfor en rekke viktige problemstillinger innen miljø og byutvikling. Havnen har en sentral rolle i dette bildet, sier Hjukse i meldingen.

I løpet av en gjennomsnittlig uke ankommer om lag 60 skip med gods og passasjerer Norges største offentlige gods- og passasjerhavn.

- Det er en rekke spennende utfordringer vi skal jobbe med. Som Norges største offentlige gods- og passasjerhavn har havnen en rekke målgrupper, fra kunder og samarbeidspartnere til ansatte og Oslos innbyggere. Havnen er en viktig aktør i Oslo som har en helt sentral rolle for landets hovedstad. Vi ser veldig frem til å komme i gang med arbeidet, sier seniorrådgiver Christin Elvegård i Dinamo og spesifiserer i meldingen hva Dinamo ser på som hovedutfordringene.

- For Oslo Havn er det viktig å bli lagt merke til av alle målgruppene, hver på sin måte. I dette ligger det også et viktig arbeid i å skape en større forståelse for havnens rolle.

Hovedsakelig vil leveransen omhandle design og grafisk utforming, markedsføring, reklame, myndighetskontakt og rådgivning på sosiale medier.

- Oslo Havn er en spennende oppdragsgiver med mange og sammensatte kommunikasjonsutfordringer. Sånn sett er Dinamo skrudd sammen optimalt for å løse disse. Dette blir et arbeid hvor vi får veldig god bruk for den tverrfaglige kompetansen vi har på Lagåsen, forteller Elvegård i meldingen.

Rammeavtalen har en varighet på to år med opsjon på ytterligere to år.

Hovedteam i Dinamo:
Kundeansvarlig: Christin Elvegård
Prosjektleder: Charlotte Kristoffersen
AD: Hanne Martinsen
Tekstforfatter: Victoria Marie Evensen
Kreativ Direktør: Ivar Vereide
Digital direktør: Helge Tennø
Media, analyse og innsikt: Pål Drage

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere