RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Seniorrådgiver i Dinamo Christin Elvegård, informasjonssjef Anne Kristin Hjukse og informasjonsrådgiver Trude Thingelstad i Oslo Havn KF og byråleder i Dinamo Reklame Anders von Krogh.
Seniorrådgiver i Dinamo Christin Elvegård, informasjonssjef Anne Kristin Hjukse og informasjonsrådgiver Trude Thingelstad i Oslo Havn KF og byråleder i Dinamo Reklame Anders von Krogh. Foto: Dinamo

Legger til kai ved Oslo Havn

Dinamo blir leverandør av kommunikasjonstjenester etter en knallhard konkurranse.

- Vi fikk mange gode tilbud, så det var en knallhard konkurranse Dinamo gikk til topps i. Vi gleder oss til å jobbe sammen med Dinamo, sier informasjonssjef Anne Kristin Hjukse i Oslo Havn KF i en melding.

- Oslo Havn har en sentral rolle i forhold til sin posisjon som en viktig del av Oslos logistikk. Hovedstaden står overfor en rekke viktige problemstillinger innen miljø og byutvikling. Havnen har en sentral rolle i dette bildet, sier Hjukse i meldingen.

I løpet av en gjennomsnittlig uke ankommer om lag 60 skip med gods og passasjerer Norges største offentlige gods- og passasjerhavn.

- Det er en rekke spennende utfordringer vi skal jobbe med. Som Norges største offentlige gods- og passasjerhavn har havnen en rekke målgrupper, fra kunder og samarbeidspartnere til ansatte og Oslos innbyggere. Havnen er en viktig aktør i Oslo som har en helt sentral rolle for landets hovedstad. Vi ser veldig frem til å komme i gang med arbeidet, sier seniorrådgiver Christin Elvegård i Dinamo og spesifiserer i meldingen hva Dinamo ser på som hovedutfordringene.

- For Oslo Havn er det viktig å bli lagt merke til av alle målgruppene, hver på sin måte. I dette ligger det også et viktig arbeid i å skape en større forståelse for havnens rolle.

Hovedsakelig vil leveransen omhandle design og grafisk utforming, markedsføring, reklame, myndighetskontakt og rådgivning på sosiale medier.

- Oslo Havn er en spennende oppdragsgiver med mange og sammensatte kommunikasjonsutfordringer. Sånn sett er Dinamo skrudd sammen optimalt for å løse disse. Dette blir et arbeid hvor vi får veldig god bruk for den tverrfaglige kompetansen vi har på Lagåsen, forteller Elvegård i meldingen.

Rammeavtalen har en varighet på to år med opsjon på ytterligere to år.

Hovedteam i Dinamo:
Kundeansvarlig: Christin Elvegård
Prosjektleder: Charlotte Kristoffersen
AD: Hanne Martinsen
Tekstforfatter: Victoria Marie Evensen
Kreativ Direktør: Ivar Vereide
Digital direktør: Helge Tennø
Media, analyse og innsikt: Pål Drage

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere