RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Mediebyrå vil ha lys i tunnelen

Mediebyrået Mindshare satser på «positivt motiverende» kampanje.

I dagens utgave av Finansavisen har byrået rykket inn hele ti helsider under vignetten «lys i tunnelen».

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Ti ulike bedrifter, fra Kirkens Bymisjon til Landrover, har blitt med på kampanjen hvor mediebyrået ønsker å få fram at det finnes håp på tross av finanskrise.

- Med denne kampanjen gir vi eksempler på hvordan man kan vri forbruket. Det er jo ikke slik at kundene helt slutter å handle, sier Mindshares administrerende direktør Morten Michalsen til Finansavisen.

Han mener nytenkning vil komme godt med i kampen om kundene.

- For eksempel ble avbetaling oppfunnet under forrige depresjon. De som nå klarer å tenke kreativt vil selge mer. Innovasjon er avgjørende, sier Michalsen til avisen.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere