RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Mer franske følelser

Yoplait kjører videre med konseptet «noe er bedre på fransk».

Reklamebyrået DDB Oslo mener fransk yoghurt smaker best og har laget tre nye reklamefilmer for å underbygge dette.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Franskmenn er kjent for å være mer elegante, sofistikerte og lidenskapelige enn nordmenn flest. De har rett og slett «det lille ekstra». Når du spiser Yoplait kjenner du at det ikke er en vanlig yoghurt du spiser, men at den også har «det lille ekstra, heter det i en pressemelding fra byrået.

Byrået har i samarbeid med regissør Henrik Sundgren i Acne Film visualisert opplevelsen av Yoplait. Og signerer med at noen ting er bedre på fransk.

Samarbeidet har resultert i tre nye reklamefilmer som du kan se her:

Team DDB Oslo: Marit Rui, Maria L. Myhre, Yngve Holtberget, Venke Lund og Jessica Paine-Torsnes
Produksjonsselskap: Acne Film ved Henrik Sundgren
Ansvarlig hos oppdragsgiver Fjordland: Markedssjef Aina Hagen

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere