NA24.no

For 2012 har vi opplevd en betydelig økning i interessen for langsiktige samarbeid fra både kunder og byråer og vi gleder oss derfor til fortsettelsen, sier annonsesjef Espen Håseth i en melding.
For 2012 har vi opplevd en betydelig økning i interessen for langsiktige samarbeid fra både kunder og byråer og vi gleder oss derfor til fortsettelsen, sier annonsesjef Espen Håseth i en melding. Foto: Morgenbladet

Morgenbladet økte omsetningen

Økte annonseomsetningen i 2011 med 19% i forhold til 2010.

Morgenbladet økte annonseomsetningen i 2011 med 19% i forhold til 2010.

Morgenbladet har de siste ni årene kunnet vise til en imponerende og unik opplagsøkning, i sterk kontrast til utviklingen i avismarkedet generelt. Nå melder Morgenbladet en sterk økning også i annonseomsetningen for 2011 på hele 19 prosent.

- Vi er meget godt fornøyde med satsningen vi har gjort for å profesjonalisere Morgenbladets annonsesalg. Resultatet viser at vi har lyktes med å tydeliggjøre både Morgenbladets redaksjonelle profil og spennende satsningsområder og ikke minst vise annonsørene hvilken attraktiv målgruppe vi leverer. For 2012 har vi opplevd en betydelig økning i interessen for langsiktige samarbeid fra både kunder og byråer og vi gleder oss derfor til fortsettelsen, sier annonsesjef Espen Håseth i en melding.

Morgenbladet offisielle opplagstall for 2010 er 23.637, lesertall 2/ 2011 er 94.000. Opplaget har økt også i 2011 og nye tall foreligger i februar.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere