RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
For 2012 har vi opplevd en betydelig økning i interessen for langsiktige samarbeid fra både kunder og byråer og vi gleder oss derfor til fortsettelsen, sier annonsesjef Espen Håseth i en melding.
For 2012 har vi opplevd en betydelig økning i interessen for langsiktige samarbeid fra både kunder og byråer og vi gleder oss derfor til fortsettelsen, sier annonsesjef Espen Håseth i en melding. Foto: Morgenbladet

Morgenbladet økte omsetningen

Økte annonseomsetningen i 2011 med 19% i forhold til 2010.

Morgenbladet økte annonseomsetningen i 2011 med 19% i forhold til 2010.

Morgenbladet har de siste ni årene kunnet vise til en imponerende og unik opplagsøkning, i sterk kontrast til utviklingen i avismarkedet generelt. Nå melder Morgenbladet en sterk økning også i annonseomsetningen for 2011 på hele 19 prosent.

- Vi er meget godt fornøyde med satsningen vi har gjort for å profesjonalisere Morgenbladets annonsesalg. Resultatet viser at vi har lyktes med å tydeliggjøre både Morgenbladets redaksjonelle profil og spennende satsningsområder og ikke minst vise annonsørene hvilken attraktiv målgruppe vi leverer. For 2012 har vi opplevd en betydelig økning i interessen for langsiktige samarbeid fra både kunder og byråer og vi gleder oss derfor til fortsettelsen, sier annonsesjef Espen Håseth i en melding.

Morgenbladet offisielle opplagstall for 2010 er 23.637, lesertall 2/ 2011 er 94.000. Opplaget har økt også i 2011 og nye tall foreligger i februar.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere