NA24.no

Ole Morten Hauge, leder for INMAs Display-Ad-gruppe.
Ole Morten Hauge, leder for INMAs Display-Ad-gruppe. (NA24)

Nettavisen med ny annonseplattform

Mediehuset velger Adtomas Fusion som plattform for all online-annonsering.

Mediehuset Nettavisen med nettstedene nettavisen.no, NA24.no, Side2.no og Side3.no velger Adtomas system Fusion for all online-annonsering. Prosessen har pågått siden før sommeren og installasjon av det nye systemet skjer fortløpende i ukene fremover.

- Adtomas Fusion gir oss muligheten til å knytte alt fra annonseleveranser, varelager, kundedata, booking/reservasjon, salgsrapportering og lønnsomhetsanalyse i et og samme system. Med Fusion føler vi at vi har fått et system som gir oss muligheten til å utnytte vårt eget varelager enda mer effektivt, samtidig som vi kan levere enda mer effektive kampanjer til våre annonsører, sier Nettavisens produkt- og markedsdirektør, Ole Morten Hauge

- Vi er glade for den tilliten til å levere Fusion på en så anerkjent og moderne media som Nettavisen og til å støtte hele næringskjeden, sier Adtomas administrerende direktør, Ulf Kruse og fortsetter:

- Fusion gir kundene den mest effektive salgs-samtalen er basert på sann informasjon i sanntid, og vi har vist at det er mulig å komme ned til noen få minutter fra første samtale til starten av levering av en ny kampanje.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere