NA24.no

Ny Sølvtagg-vinner

Apt seirende ut for oktober.

Apt sin invitasjon til sitt eget 10 års jubileum er som forventet kvalitetssterk, har stor oppmerksomhet rundt detaljene og med flere gjennomførte løsninger avhengig av utfallet. Juryen finner løsningen sjarmerende og smigrende, og liker spesielt godt hvor ukomplisert en har fått dette til å se ut, opplyses det om i en pressemelding.

- Selv om dette er en internproduksjon, finner juryen at det klart er månedens beste innsendte interaktive markedsføringsløsning, kommenterer juryformann i Sølvtaggen, Helge Tennø, i meldingen.

- Det er superstas å vinne Sølvtaggen, spesielt for en jobb der vi har involvert oss med så mye av oss selv. Men vi tror det er det det dreier seg om; involvering og engasjement. Det ligger ikke hundrevis av timer bak den tekniske løsningen og presentasjonen er fullstendig blottet for nettstrategi. Og hvor deilig er ikke det, å kunne tenke fritt og kreativt, lage noe som kun er morsomt, fengende og som mottakerene setter pris på, sier konsulent i Apt, Joachim Levin, i meldingen.

2.plassen går til McCann og Widerøe.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere