NA24.no

Foto: Heiko Junge (SCANPIX)

Røde Kors til Dinamo

Etter en konkurranse med nærmere 20 byråer, har Dinamo blitt valgt som byrå for Norges Røde Kors.

Dinamo skriver i en pressemelding at Norges Røde Kors ønsket å redusere antall samarbeidspartnere innen reklame- og kommunikasjon for å samordne ressurser og aktiviteter bedre.

Sjekk ut NA24 Propagandas nye mediaguide

- Etter å ha jobbet med deler av Røde Kors i noen år, vet vi at dette er en organisasjon med mange engasjerte og kreative mennesker. Vi er derfor sikre på at det blir en fin kunde å jobbe med, sier tekstforfatter Knut Harlem i Dinamo.

Harlem mener Røde Kors står overfor store utfordringer i forhold til frafall av automatinntekter og synkende medlemstall. I tillegg opplever Røde Kors en stadig sterkere konkurranse fra andre humanitære organisasjoner.

- Det er slike utfordringer vi liker. Dessuten er utgangspunktet godt, sier Knut Harlem.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

- Gjennom arbeidet Dinamo allerede har gjort for oss, og tankene de har presentert i denne anbudsrunden, er vi trygge på at deres samlede kompetanse er den vi trenger for å få enda mer ut av hver krone. Vi tror derfor 2009 blir et slitsomt, morsomt og forhåpentligvis lønnsomt år, sier Grazyna Samsel.

Røde Kors vil bli kunde i flere av enhetene i Dinamo, deriblant Reklame, PR, Interaktiv og Design, Hovedkontakt vil være rådgiver Erik Loe.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere