NA24.no

Daglig leder i Renommé Communication Tom Martinsen sammen med leder for nystartede Renommé Strategy Gunnar Angeltveit.
Daglig leder i Renommé Communication Tom Martinsen sammen med leder for nystartede Renommé Strategy Gunnar Angeltveit. Foto: Renommé Communication

Renommé starter nytt selskap

Satser strategisk med nytt selskap.

Angeltveit AS danner et nytt selskap sammen med Renomme Communication. Lederskap, prestasjoner og krisehåntering blir viktige satsningsområder for det nystartede selskapet.

Tirsdag etablerte Renommé Communication og Angeltveit AS et nytt konsulentselskap under navnet Renommé Strategy. Gunnar Angeltveit blir leder for det nye selskapet og Jon Gangdal går inn som spesialrådgiver.

Bedrer markesposisjonen
Dette betyr at Renomme Communcation utvider kommunikasjonstilbudet.

- Vi har allerede etablert oss som et solid kommunikasjons- og reklamebyrå med spisskompetanse innen reklame, web og sosiale medier. Med etableringen av Renommé Strategy styrker vi også det strategiske elementet med erfarne rådgivere som jobber med store kunder i offentlig og privat sektor, sier administrerende direktør i Renommé Communcation Tom Martinsen i en melding.

Viktig for framtidig suksess
Angeltveit understreker at samlokaliseringen med Renommé Communcation er viktig for den framtidige suksessen til Renommé Strategy.

- Dette gir oss en meget kompetent operativ enhet å spille på med tung spesialkompetanse på områder vi ikke behersker godt nok i vårt arbeid med å utvikle gode ledere, bedre prestasjoner, sikre omdømme og styrke beredskapen ser vi at mange sliter med å holde tritt med den kommunikasjonsfaglige utviklingen, sier Angeltveit i en melding og legger til:

- Sammen med Renommé Communication kan vi nå gi et helhetlig tilbud der vi både kan være gode og fortrolige strategiske rådgivere samtidig som vi kan tilby operative støttefunksjoner for å sikre gjennomføringen i praksis.

Angeltveit sier at de har sondert flere miljøer før de bestemte seg for å gå inn i Renommégruppen.

- Vi valgte Renommé fordi de har den perfekte kombinasjonen mellom kommunikasjon og teknologi og de har posisjonert seg for å møte framtidens utfordringer med dyktige rådgivere innen så vel kommunikasjon som teknologi, sier Angeltveit i en melding.

Fram mot våren vil flere spesialrådgivere bli tilknyttet Renommé Strategy, og Tom Martinsen håper på at Renommé selskapene skal få en byråinntekt opp mot 30 millioner kroner i 2012.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere