NA24.no

Selger fordums storhet

Sist oppdatert:
Aller og Eniro selger seg ut av Spray og Passaten.

Spray var et av nettselskapene som ble verdsatt høyt under den første internettboomen på nittitallet.

De store økonomiske resultatene har imidlertid uteblitt og nå velger eierne Aller og Eniro å selge både portalen Passaten og Spray til selskapet Result, skriver Resume.

Result har fra før flere merkevarer i stallen som også hadde sin storhetstid på nittitallet, blant annet Nøjesguiden og Letsbuyit.

Spray Date skal ha 800.000 passive og aktive medlemmer og Passaten oppgis å ha rundt 800.000 ukentlige brukere.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere