RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Trigger Oslo styrker fokuset på offentlig sektor ytterligere og ansetter Johannes Fjose Berg med bakgrunn fra NITO, Kunnskapsdepartementet og Ungdomsinformasjonen i Oslo.
Trigger Oslo styrker fokuset på offentlig sektor ytterligere og ansetter Johannes Fjose Berg med bakgrunn fra NITO, Kunnskapsdepartementet og Ungdomsinformasjonen i Oslo. Foto: Trigger Oslo

Skal blogge om byrålivet

Johannes Fjose Berg til Trigger Oslo.

Trigger Oslo styrker fokuset på offentlig sektor ytterligere og ansetter Johannes Fjose Berg med bakgrunn fra NITO, Kunnskapsdepartementet og Ungdomsinformasjonen i Oslo.

Trigger Oslo lever av å skape engasjerende kommunikasjonsløsninger som lever i fortjente kanaler. Nå vil byrået, som allerede jobber med kunder som NHO og Klima- og Forurensningsdirektoratet, styrke seg ytterligere innen offentlig sektor og organisasjonslivet.

- Aktører i offentlig sektor og organisasjonslivet jobber med områder som er viktig for folk. Det er det beste utgangspunktet for skape engasjement i fortjente kanaler. Med Johannes på laget er vi klare for å bryne oss på enda flere offentlige oppgaver i tiden fremover, sier Preben Carlsen, daglig leder i Trigger Oslo i en melding.

Vil blogge om byrålivet
Johannes Fjose Berg kommer fra stillingen som kommunikasjonsrådgiver i NITO (Norges Ingeniør- og Teknologorganisasjon) og har tidligere bakgrunn fra Kunnskapsdepartementet, Ungdomsinformasjonen i Oslo og som leder i Studentenes Landsforbund.

- Johannes er først og fremst en drivende dyktig rådgiver som vil tilføre kundene våre unik kompetanse, faglig engasjement og en god dose humor og arbeidsglede. Han er tidligere kåret til Norges nest beste kommunikasjonsblogger, og har varslet at han vil blogge om sitt møte med byråverden. Det ser vi frem til med skrekkblandet fryd, sier Carlsen i meldingen.

- Trigger er et av de mest spennende kommunikasjonsbyråene i Norge. Her henger man seg ikke opp i definisjoner av hverken PR eller markedsføring, men leverer faktiske resultater for kundene. Måloppnåelse for kunden gjennom engasjerende kommunikasjon er den hellige kua, sier Johannes Fjose Berg, om hvorfor han valgte Trigger Oslo i meldingen.

- Johannes var i dialog med flere av de fremste kommunikasjonsmiljøene i Norge, men valgte til slutt å hjelpe oss med å skrive neste kapitel i eventyret om Trigger. Det er vi veldig stolte av og glade for, sier Carlsen i meldingen.

Nærmer seg matchvekt
Trigger Oslo er i dag syv ansatte og i løpet av de nærmeste månedene vil ytterligere to personer være på plass. Dermed går Trigger fra fire til ni ansatte i løpet av det første driftsåret.

- Vi har jobbet hardt med å sette sammen en unik kombinasjon av personligheter, kompetanse og faglig drivkraft. Det har vi klart, og nå begynner vi å nærme oss riktig matchvekt. Fremover vil mye handle om å utvikle arbeidsmetoder som sikrer hver enkelt kunde optimal oppfølging, riktig kompetanse og kvalitetsleveranser hver gang, avslutter Carlsen meldingen.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere