RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Skal styrke realfagene

Det Aegis-eide kommunikasjonsbyrået Dist vant oppgaven om Kunnskapsdepartementets realfagkampanje.

Frem mot skolevalget i februar i år står Nasjonalt forum for realfag bak en kommunikasjonskampanje som har som mål å styrke realfag i skolen.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Forumet er en møteplass for næringsliv og utdanningssektoren som ledes av Kunnskapsministeren.

Det ble kommunikasjonsbyrået Dist som til slutt vant kampanjen, og byrået skriver i en melding at de ble valgt etter en samlet vurdering.

Morten Isachsen, byråleder i Dist, er både stolt og glad over å ha blitt tildelt oppdraget.

- Dist er et ungt byrå i norsk sammenheng, men likevel viser vi med vår brede og unike kompetanse at vi kan vinne små og store oppdrag i sterk konkurranse med hvem som helst. Vi er selvsagt rimelig stolt og gleder oss stort til å starte opp arbeidet, sier Isachsen.

Kampanjen som skal ut i media i uke 5 inkluderer blant annet produksjon av reklamefilmer, nett- og informasjonskampanje i skolene. Også to andre Aegis-byråer, mediebyrået Vizeum og det digitale reklamebyrået Suddenly er med i arbeidsgruppen.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere