RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
(TV 2)

Skreddersyr for MBL

Oslo Markedshøyskole vil lære medlemmene av Mediebedriftenes Landsforbund reklamerådgiving.

- Dette er en unik medieutdanning som gir verdifull kunnskap om mediesamfunnet, trender, merkestrategier, forbrukeratferd, reklame og markedsanalyse. Poenget er å få innsikt i hvordan forbrukerne er, tenker og kommuniserer, sier førsteamanuensis Trond Blindheim ved Oslo Markedshøyskole i en melding.

Noen av temaene kursdeltakerne skal gjennom er; kommunikasjon, massekultur og media, forbrukeratferd og forbrukersosiologi, markedskommunikasjon og kampanjeplanlegging, merkebygging og markedsanalyse. Blant foreleserne er Trond Blindheim, Karl-Fredrik Tangen, Runar Døving, Rune Bjerke og Jan Blichfeldt.

- Utdanningen skal gjøre studentene til bedre reklamerådgivere, og samtidig gjøre oss i stand til å møte morgendagens krav til relevant og aktuell kunnskap om markedskommunikasjon og forbrukeratferd, sier Blindheim.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere