NA24.no

(TV 2)

Skreddersyr for MBL

Oslo Markedshøyskole vil lære medlemmene av Mediebedriftenes Landsforbund reklamerådgiving.

- Dette er en unik medieutdanning som gir verdifull kunnskap om mediesamfunnet, trender, merkestrategier, forbrukeratferd, reklame og markedsanalyse. Poenget er å få innsikt i hvordan forbrukerne er, tenker og kommuniserer, sier førsteamanuensis Trond Blindheim ved Oslo Markedshøyskole i en melding.

Noen av temaene kursdeltakerne skal gjennom er; kommunikasjon, massekultur og media, forbrukeratferd og forbrukersosiologi, markedskommunikasjon og kampanjeplanlegging, merkebygging og markedsanalyse. Blant foreleserne er Trond Blindheim, Karl-Fredrik Tangen, Runar Døving, Rune Bjerke og Jan Blichfeldt.

- Utdanningen skal gjøre studentene til bedre reklamerådgivere, og samtidig gjøre oss i stand til å møte morgendagens krav til relevant og aktuell kunnskap om markedskommunikasjon og forbrukeratferd, sier Blindheim.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere