NA24.no

Sølvtagg til Virtual Garden

Virtual Garden og nettbyrået Voyage stakk av med Sølvtaggen for mars.

Godt hjulpet av Virtual Garden Screenplay og Voyage klatret Freia til topps blant de 12 innsendte bidragene for mars i nettbransjens reklamekonkurranse Sølvtaggen.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

I tillegg til vinnerbidraget lot juryen seg også imponert over Hei! Reklamebyrå og Jimmy Royals bidrag for Det Nye.

Bygger merkevaren
– Selv om juryen hadde enkelte kommentarer på at interaksjonsløpet er litt rotete og at det kunne vært tydeligere hva man skal gjøre til enhver tid, var alle enige om at dette bygger merkevaren melkesjokolade på en fortreffelig måte, uttaler jurymedlem Frank Undheim i en pressemelding.

Allerede en måned etter lansering hadde spillet fra Freia melkesjokolade over 125 000 unike brukere som hadde brukt gjennomsnittlig 15 minutter på nettstedet.

Hederlig omtale for mars går til «En jentegreie» som Jimmy Royal og Hei! laget for Hjemmet Mortensens blad Det Nye.

Her kan du se vinnerjobben, og her kan du se bidraget som havnet som nummer to for mars.

Den gjeveste prisen for årets nettarbeider, Gulltaggen, deles ut senere denne måneden.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere