RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Steinaldersk fra BBS

Bankenes betalingssentral mener de har tatt Norge ut av steinalderen.

BBS er i disse dager i gang med en større kampanje på TV, nettet og i ulike magasiner.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Som følge av internasjonalisering og stadig økt konkurranse har BBS erkjent at det er helt nødvendig å jobbe med å bygge en sterk merkevare. BBS har et ønske om å fjerne seg fra det noe grå, konservative og sidrumpa imaget sitt, til å oppleves som en aktør som faktisk har bidratt til å modernisere samfunnet, sier konsulent Bjørn Polmar i Kitchen i en pressemelding.

Kampanjen som nå er på luften består av tre filmer for TV, fire animerte filmer for ulik bruk, kampanjesiden utavsteinalderen.no, bannerannonser og diverse printannonser.

- BBS skal bruke sin enorme kompetanse fra et velutviklet og modent hjemmemarked til å lykkes i et internasjonalt marked. Strategiarbeidet har pågått en tid med i all vesentlighet interne prosesser og implementering, sier merkevareansvarlig Frode Riis Andersen hos BBS.

BBS valgte Kitchen i november og i meldingen heter det at man har jobbet intenst med denne kampanjen siden.

Her kan du se de nye filmene:

Ansvarlige for Kitchen: Bjørn Polmar, Ellen Sørnes Hilleren, Anne Gravingen, Tom Rainer Thuv, Bendik Romstad, Sten Bråthen og Caroline W. Otnes

Produksjonselskap Einar Film/Toxic/Fido/Screenplay

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere