NA24.no

(Scanpix)

Søvnpreget seierherre

Gull til soveromskampanje.

Torsdag kveld gikk IKEA Norge og PR-operatørene til topps i Retailprisen. Bruken av kreativitet og utradisjonelle virkemidler ble fremhevet som spesielt positivt av juryen, melder operatørene i pressemelding.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Det var soveromskampanjen «B-dagen», som gikk til topps med gull i åpen klasse.

Kampanjen gikk ut på å engasjere B-mennesker i kampen for egne søvnrettigheter i et samfunn som er tilrettelagt A-menneskenes soveromspreferanser. Målet var å sette søvn og soverom på dagsorden før den betalte kommunikasjonen satte fokus på soveromsproduktene til IKEA

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Retailprisen arrangeres av Kreativt Forum, og har som mål å fokusere på, og bidra til å heve kvaliteten på kommunikasjon innen retail.

Teamet bak «B-dagen»
Ansvarlig hos kunde: Håvard Løkke, kommunikasjonsrådgiver
Ansvarlig hos PR-operatørene: Preben Carlsen, senior rådgiver
Kundeteam hos PR-operatørene: Ingvill Stapnes Elvestad, Markus Endresen, Bente Birkeland og Petter Thorendal
Partnerbyrå med ansvar for viralspredning og bloggløsning: DIST Creative AS.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere