NA24.no

(Faksimile Magasinet)

Time-out for Magasinet

Dagbladet vil skape blest rundt lørdagsbilaget Magasinet.

- Med kampanjen for Dagbladet Magasinet og budskapet «Ta en timeout på lørdag», vil Dagbladet styrke Magasinets unike rolle som et medium for ro og refleksjon på lørdager, sier markedssjef Tor Arne Sandholt i en pressemelding.

NA24 - din næringslivsavis

Dagbladet har denne gang valgt å inkludere Naked i sitt kommunikasjonsteam i forbindelse med kampanjeplanleggingen i tillegg til Try Reklamebyrå. Nakeds oppgave har i første omgang vært å identifisere muligheter for å gi kampanjen større tyngde i urbane strøk og inn mot lørdagen.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Try og Mediacom er ansvarlige for henholdsvis kreative løsninger og planlegging av massekommunikasjon. Profilkampanjen med blant annet ny film er utviklet i samarbeid med Try Reklamebyrå. Teamet hos Try er: Konsulent Eivind Moe, tekstforfatter Petter C. Bryde, AD Thorbjørn Ruud og prosjektleder Cecilie Thue.

Se den nye reklamefilmen her:

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere