NA24.no

Tor A. Arnø fra DDB til Apeland

Apeland Informasjon styrker sin kompetanse innen merkevarekommunikasjon.

46 år gamle Tor A. Arnø har forlatt rollen som rådgiver og partner i reklamebyrået DDB, og er nå rådgiver i Apelands strategigruppe.

Tor A. Arnø er utdannet siviløkonom og har 20 års erfaring fra reklamebransjen. Før han kom til DDB, jobbet han i JBR, Leo Burnett, JBR McCann, Bates og SLB/Hei!. Han har bred erfaring fra arbeid med merkevare- og kommunikasjonsstrategier. Flere av prosjektene er belønnet med priser, blant annet Grand Prix og i år sølv i Stella, prisen for effektiv reklame, heter det i en melding.

- Gode strategier blir viktigere og viktigere, og vi er glade for å ha fått Tor med på laget. Han deler vårt syn på viktigheten av solid analyse og innsikt i strategiprosessen, og tilfører oss verdifull erfaring innen merkevarebygging og reklame fra mange år i Norges ledende reklamebyråer, skriver Ole Christian Apeland, administrerende direktør i Apeland Informasjon i en melding.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere