NA24.no

Trysil satser nakent

Hyrer kommunikasjonsrådgiverne i Naked for å øke sommerturismen til Trysil.

Destinasjon Trysil har valgt Naked Communications for å jobbe fram en kommunikasjonsstrategi for å etablere Trysil som en helårsdestinasjon.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Naked skal hjelpe med å definere hva som er unikt med Trysil, og bygge videre på den posisjon Trysil har som vinterdestinasjon.

- Dette er en spennende prosess, og vi er veldig glade for å ha Naked med på laget. Med deres kreativitet sammen med fokus på strategi har vi funnet en partner som passer oss perfekt, sier Gudrun Sanaker Lohne, daglig leder for Destinasjon Trysil, i en pressemelding.

Naked vil også utarbeide en kommunikasjonsplan som ivaretar budskap, kanal og partnere som skal gjøre at flere ønsker å velge Trysil som sitt rekreasjonssted. Dette er et arbeid som skal etableres til sommeren 2010.

- Dette er både en omfattende og morsom oppgave, som vi ikke kan vente med å starte på. Som svensk elsker jeg jo Trysil, sier Nicklas Bohman, Strategy Director hos Naked Communication.

Naked Communications jobber fra tidligere blant annet med Telenor, Tine, DLA Piper, Kirkens Nødhjelp og Coca-Cola.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere