NA24.no

Foto: Paul Weaver (Paul Weaver - Nettavisen)

TV-Reklame øker mest

Sist oppdatert:
Reklamemarkedet vokser fortsatt. Se tall her.

Se alle tall på venstre side.

Mediebyråene handlet reklame for totalt 5,137 milliarder kroner i august. Det betyr en økning på 6.1 prosent sammenlignet med samme måned i fjor. Det viser rykende ferske tall fra Mediebyråforeningen.

- Det er fint å konstatere at veksten i reklamemarkedet fortsetter, noe vi trodde i sommer, og at det ikke kommer en videre nedgang etter en svak juni og juli, sier leder i Mediebyråforeningen, Harald Eide-Fredriksen, til Kampanje.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere