RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: Paul Weaver (Paul Weaver - Nettavisen)

TV-Reklame øker mest

Sist oppdatert:
Reklamemarkedet vokser fortsatt. Se tall her.

Se alle tall på venstre side.

Mediebyråene handlet reklame for totalt 5,137 milliarder kroner i august. Det betyr en økning på 6.1 prosent sammenlignet med samme måned i fjor. Det viser rykende ferske tall fra Mediebyråforeningen.

- Det er fint å konstatere at veksten i reklamemarkedet fortsetter, noe vi trodde i sommer, og at det ikke kommer en videre nedgang etter en svak juni og juli, sier leder i Mediebyråforeningen, Harald Eide-Fredriksen, til Kampanje.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere