RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: Faksimile

Vil holde deg i landet

I sommer.

Innovasjon Norge og reiselivsnæringen satser på nett for å få nordmenn til å velge Norge i sommer. Og reiselysten skal vekkes gjennom konkurranse, skrives det i en pressemelding.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Vi ønsker at flere skal legge ferien til Norge i år, og denne kampanjen tar nye og spennende metoder i bruk for å vekke nysgjerrighet og inspirasjon for reiser i eget land, sier Per-Arne Tuftin, reiselivsdirektør i Innovasjon Norge.

MSN.no vil en sentral rolle i kampanjen;

- Årsaken til valg av MSN.no som annonsekanal, var de teknologiske mulighetene til å formidle nettopp disse opplevelsene på nett, sier Ingrid Nærnes, markedssjef for reiseliv i Innovasjon Norge.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Konkurransen vil drive betydelig oppmerksomhet mot en rekke destinasjoner som et resultat av at deltakerne må zoome inn på nettkart for å finne små buddy-ikoner og nye ledetråder. Reiselyst blir til ved å kombinere spennende teknologi med nyttige og engasjerende aktiviteter.

Kampanjen har fått navnet buddyjakten i lys av MSN-buddyens tiårsjubileum.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere