NA24.no

Styrker munnrensen

MS&L skal hjelpe Listerine å stå sterkere i det norske markedet.

McNeil har inngått et langsiktig samarbeid med PR-byrået MS&L for å styrke posisjoneringen til merkevarene Listerine og Compeed.

NA24 Propaganda - landets største medienettsted

- Med mange sterke merkenavn er det viktig å ha en partner som forstår betydningen av å nå ut til kundene gjennom alle kanaler. Med en bred erfaring, god merkevareforståelse og vilje til å satse på nye bransjer og kanaler, tror vi MS&L blir en god partner for å optimalisere marketingmiksen, sier Christian Gerhard Træland som er produktsjef i McNeil.

I MS&L ser man frem til å utvide porteføljen i helsesektoren.

- Helsesektoren byr på mange interessante kommunikasjonsutfordringer. Vi er både begeistret og skjerpet når vi gir oss i kast med PR-arbeidet for verdens mest solgte munnskyllemiddel og Norges mest solgte gnagsårplaster, sier Kenneth Tjønndal Pettersen, faglig og kommersiell leder i MS&L

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere