RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

- De bør være flaue

Sugababes trenger dansere til ny musikkvideo...

(BiipMag): ...men danserne må jobbe gratis for dem.

Vil ikke betale
Den britiske jentetrioen Sugababes, som består av Heidi Range, Keisha Buchanan og Amelle Berrabah, vil ikke betale danserne i deres nye musikkvideo «Girls». Derfor spørs det hvor mange som gidder å delta på den 16 timer lange innspillingen uten å få noe betalt for strevet. Jentetrioen er ikke særlig spandable med andre ord:

- Vi trenger at du er tilgjengelig hele onsdagen (potensielt fra 08 til midnatt) og være i stand til å komme deg til og fra filminnspillingen uten hjelp. Vi kan ikke betale deg for å delta, men du vil få mat og bli passet på, står det på hjemmesiden.

Les også:
Rumpa mest populær
t.A.T.u. for Marc Jacobs

Ny musikkvideo
Jentegruppa Sugababes har planer om å spille inn sin nye musikkvideo «Girls» onsdag 27.august i London. De har annonsert om innspillingen på Facebook, MySpace og på hjemmesiden sin
der de forteller at de leter etter jenter mellom 18 og 30 år som kan være med i videoen. Musikkvideoen skal foregå i festlige omgivelser der statistene skal danse og ha det gøy mens Sugababes opptrer. Du bør se kul ut, ha din egen urbane stil og være klar til å ha det kult på fest med jentegruppa.

Reaksjonene på Sugababes annonse har sjokkert mange i dansemiljøet i Storbritannia. De mener at de bør være flaue over å måtte be dansere om å gjøre en hel dags arbeid uten å få betalt, mens jentetrioen på sin sine hevder at de ikke ser etter profesjonelle folk, ifølge BANG Showbiz.

Siste fra BiipMag: Gå til forsiden her.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere