RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

- Sterkt markedskonsept

Sist oppdatert:
Markedsavdelingen i Vålerenga Fotball opplever god respons i markedet tross finanskrisen. Flere nye avtaler er nå på plass, og markedsdirektøren mener markedskonseptet er årsaken.

- Markedet er tøft i dag. Men vi er sikre på at vi har et godt produkt der fokus på forretningsutvikling og business to business er viktige faktorer, sier markedsdirektør i Vålerenga Fotball Rune Hansen.

Unik tilgang

Bedrifter ser stor nytteverdig i å bli en del av klubbens samarbeidspool. Det gir tilgang til et unikt nettverk, og er en invistering som gir avkastning.

- Det er et konsept som er spesielt viktig i disse krisetider. Her får bedriftene fortsatt en klar gevinst ved å invistere. Vi er opptatt av langt mer enn synlighet, og derfor står konseptet seg sterkt selv om det er nedgangskonjukturer, sier Hansen.

Nye avtaler

Oslo Taxi, Marsh, ALD Automotive, Nordnorsk Lederutvikling, Cleanit, Outokumpu med flere har signert nye markedsavtaler med Vålerenga Fotball de siste ukene.

I tillegg har de fleste samarbeidspartnere langsiktige avtaler som er meget positivt for Vålerenga Fotball.

- Vi har ambisiøse mål i 2009 tross finanskrisen og utfordringene den fører med seg, sier Hansen.

Inngangen på det nye året viser at klubben er på rett vei.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere