RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Dinamo skal omprofilere NSB

Sist oppdatert:
I mai kunngjorde NSB at "Signatur" og "Agenda" forsvinner fra markedet. Nå får Dinamo oppdraget med å profilere "nye" NSB.

For å tydeliggjøre NSBs togtilbud og gjøre det enklest mulig for kundene ble alle togtilbud fra ruteendring i juni profilert som NSB. "Signatur" og "Agenda" forsvant som selvstendige produktmerker fra markedet, kun få år etter at de ble introdusert.

En omfattende evaluering av de ulike togproduktene førte til at NSB forenklet og tydeliggjorde togtilbudet.

- Oppsplittingen av tilbudene i ulike produktmerker har skapt mer forvirring enn avklaring for kundene, forklarte NSBs konsernsjef Einar Enger da omleggingen ble kjent tidligere i år. Nå er det Dinamo Design som får oppdraget med å hjelpe NSB å forenkle profilen.

Bakgrunnen for oppdraget er at NSB har utarbeidet en ny merkevarestrategi som også må gjenspeiles i NSBs profil.

- Vi er meget ydmyke for oppgaven vi har fått tillit til å gjennomføre, sier Pål Gravdahl, daglig leder i Dinamo Design i en pressemelding.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere