RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: Faksimile Aftonbladet

Fett betalt for ny drakt

Sist oppdatert:
Aftonbladet feirer ny design med å øke annonseprisene med 20 prosent.

Onsdag ble nettutgaven til Schibsted-eide Aftonbladet lansert i ny drakt.

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Det er kritikk fra lesere som fikk avisen til å skifte design. Rot og for mye annonser er dommen fra klikkerne, skriver Dagens Media.

Blant nyhetene er bedere hovedløp og en større høyrespalte. Nøye studier er gjort og flere fokusgrupper er gjennomført som også fører til endringer i annonseformatet for nettavisen.

I samme slengen hever den svenske nettavisen prisene på forsiden med 15-20 prosent.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

- Det blir færre annonser som blir større og får mer oppmerksomhet. Men vi senker også prisene på en del undersider, kommenterer salgsdirektør Anders Berglund til Dagens Media.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Få næringslivsnyheter direkte på mobilen: Send NA24 START til 1930 (tjenesten koster kr. 4,- per melding).

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere