RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Fra Leo til McCann

Sist oppdatert:
Et av de mestvinnende kreative teamene i norsk reklamebransje flytter seg fra Leo Burnett til McCann. Samtidig henter Kitchen et av McCanns team.

McCann Reklamebyrå melder at de har lagoppstillingen for 2004 klar. Nå har de hentet det prisbelønte kreative teamet, Stian Johansen og Janne Brenda Lysø fra Leo Burnett. De er blant de mestvinnende teamene i norsk reklamebransje og markerte seg blant annet som Gullblyant- og Gullfiskvinnere med "Toothfairy" for McDonalds.

- Janne og Stian er et ujålete, jordnært og intelligent team som vi har hatt lyst på i lang tid. Vi har nå en lagoppstilling klar for neste år som jeg er veldig tilreds med, sier Helge Wold, administrende direktør for McCann i en melding.

De to har vært team sammen siden de gikk på Westerdals Reklameskole og har tidligere jobbet i McCann, Missing Link og BBDO.

De markerte seg raskt blant de mestvinnende teamene etter at de begynte i Leo og har blant annet vunnet sølv og diplomer for Intersport, diplomer for Osram og McDonalds. Samtidig tar ett av teamene i McCann veien til Skøyen.

- McCann har tradisjon for å flaske opp gode talenter. Kristoffer Carlin og Martin Thorsen er to som har vært hos oss i mange år etter at de kom fra Westerdal og som nå reiser videre. Vi ønsker de lykke til i Kitchen på den andre siden av elva, avslutter Wold.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere