RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Gardinene ned for kjendis

Sist oppdatert:
Etter fire år med ”Steikje fine gardina” er det slutt. Kid Interiør og Hildegunn Moltebakk skiller lag. Erik Hersoug i Kreativt Forum er skeptisk til bruk av kjendiser i reklame.

Kid Interiør vil ha ny og frisk reklame og drar gardinene ned for Hildegunn Moltebakk. Moltebakk hevder slagordet "steikje fine gardina" var hennes og at hun var kjendis før hjemmetekstil-kjeden. Det sier hun spøkefullt til NRK P2.

- Ikke alltid en god idé å bruke kjendiser i reklamen, uttaler Erik Hersoug til P2. Han mener kjendiser i reklame i rent underholdningsøyemed, ikke er spesielt effektiv reklame. For Kid sin del har det likevel vært en suksess, på grunn av Moltebakks selvironi.

Samarbeidet varte i fire år.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere