RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Gardinene ned for kjendis

Sist oppdatert:
Etter fire år med ”Steikje fine gardina” er det slutt. Kid Interiør og Hildegunn Moltebakk skiller lag. Erik Hersoug i Kreativt Forum er skeptisk til bruk av kjendiser i reklame.

Kid Interiør vil ha ny og frisk reklame og drar gardinene ned for Hildegunn Moltebakk. Moltebakk hevder slagordet "steikje fine gardina" var hennes og at hun var kjendis før hjemmetekstil-kjeden. Det sier hun spøkefullt til NRK P2.

- Ikke alltid en god idé å bruke kjendiser i reklamen, uttaler Erik Hersoug til P2. Han mener kjendiser i reklame i rent underholdningsøyemed, ikke er spesielt effektiv reklame. For Kid sin del har det likevel vært en suksess, på grunn av Moltebakks selvironi.

Samarbeidet varte i fire år.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere