RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Gikk i Luksusfellen

Sist oppdatert:
TV3s Luksusfellen hadde gode tall for kanalen.

Lindorff er en kompis som sender brev på nyåret hvert år, sies det i promoteringsfilmen til Luksusfellen på TV3. Og mange kan ha kjent seg igjen.

NA24 Propaganda - landets største medienettsted

Programmet, som har vært kontroversielt i Sverige, samlet på det meste 189.000 seere under premieren onsdag.

I gjennomsnitt fenget programmet, som hjelper folk med å få orden på økonomien sin, 141.000 seere. Det ga TV3 8,3 prosent andel i det nasjonale tv-universet.

Tre av fem seere var kvinner.

- Dette er meget sterke premieretall på vår første egenproduksjon denne sesongen. Vi har tydelig klart å etablere onsdagene mellom kl. 20.30 og 21.30 som en egenproduksjonsslot på TV3. Hver episode av Luksusfellen er ulik, og vi merker at programmet allerede er blitt en snakkis, sier informasjonssjef i TV3 Glenn Ø. Støldal.

Støldal håper på svenske tendenser for den norske versjonen.

- I Sverige hadde de også sterke tall i starten, men siden tok det helt av med seertallene og oppmerksomheten. Vi håper og tror på samme utvikling for vår norske versjon.

Har du medietips? Kontakt NA24 Propaganda

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere