RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Hemningsløs humor

Sist oppdatert:
Å etterfølge megasuksessen fra «Team Antonsen» gir begrepet om å hoppe etter Wirkola en helt ny betydning.

«Tre brødre som ikke er brødre»
Med: Bård Tufte Johansen, Harald Eia og Atle Antonsen
Tid: 180 minutter pluss bonusmateriale
Aldersgrense: 11 år

«Team Antonsen» ble større og mer populært enn noen kunne drømme om. Enorme seertall og de to showene i Oslo Spektrum løftet hele teamet til nye høyder. Kanskje litt for høyt.

Dermed måtte de roe seg litt ned. Og hva er da mer naturlig enn å gå tilbake til begynnelsen og gjøre det de kan best. Nemlig å lage morsomme sketsjer, tulle med temaer ingen andre tør å tulle med og servere oss et personregister uten sidestykke.

«Tre Brødre som ikke er brødre» gir oss nemlig det vi vil ha. Og da mener jeg oss som i fansen. Vi trenger ikke show i Spektrum for å bli glade. Vi blir like fornøyd selv om de sitter på kontoret sitt, slik de gjorde under de to første episodene.

Vi blir glade for å se enkle sketsjer som Sketsjemannen, stunt-reporteren som ikke tåler lys, de utrolig tåpelige, med dog festlige, parodiene på Knut Arild Hareide og ikke minst Norge i dag-sendingene. Humor fra øverste hylle.

DVD-en inneholder alle de seks programmene. Det er også med masse ekstramateriale som ikke har blitt vist på fjernsyn. Noe som både er morsomt og lærerikt er å se programmene med Bård og Haralds kommentarer til. Artig å få vite hvordan en sketsj eller ide blir til.

Dette er enkel, men glimrende underholdning. Utgivelsen får trekk for en svært uoversiktelig meny (nesten umulig å se hva man har valgt).

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere