RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Hjelp hos NetCom døgnet rundt

Fra og med mandag innfører NetCom døgnåpent kundesenter, hvor du som kunde kan få hjelp til alt fra å sette opp GPRS til å overføre bilder.
Sist oppdatert:

- Vi ønsker å stille opp for kundene, og være tilgjengelig når de ønsker å kontakte oss. Det skal være enkelt for våre kunder å kontakte kundesenteret når de selv har tid og behov, sier Jannike Grüner, direktør for NetComs kundesenter.

NetCom har allerede en 24 timers tjeneste hvor kunder kan ringe inn å sperre mistede eller stjålne telefoner. Tjenesten er nå altså utvidet til å gjelde alle typer henvendelser 24 timer i døgnet, syv dager i uken.

- Mange kjøper mobiltelefon i helgene, og ønsker å ta den i bruk umiddelbart. Noen trenger hjelp til å komme i gang og ønsker derfor å kunne kontakte kundesenteret. Dessuten benyttes mobiltelefonen i dag til mer enn å sende meldinger og til å snakke i. Det betyr igjen at det oppstår flere spørsmål hos kundene som de ønsker å få hjelp til å løse, sier Grüner.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere