RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Hvordan holde vekten ved røykeslutt?

Tirsdag 03. Januar svarte ernæringsfysiolog Marte Ottesen deg på nett-treff.
Sist oppdatert:

Marte Ottesen er utdannet klinisk ernæringsfysiolog og har jobbet som individuell kostveileder ved Fedon Lindbergs klinikk siden januar 2004. Hun er opptatt av å tenke helhetlig i forhold til helse og livsstil, og mener at et sunt og balansert kosthold, tilstrekkelig med fysisk aktivitet og mental avstressing er tre essensielle komponenter for optimal helse og velvære.

Allen Carrs Easyway er Fedonklubbens ekspert når det gjelder å kutte røyken, og kommer ukentlig med artikler og tips om røykeslutt:

Uke 7:Hvorfor røyker du?

Uke 6:Hvor mye vil du spare på din røykeslutt?

Uke 5:Hvorfor er det vanskelig å slutte å røyke?

Uke 4:Spørsmål til ettertanke - hvorfor røyker vi?

Uke 3:Gode råd etter du har sluttet

Uke 2:Gode råd når du slutter

Uke 1:Røykfri uten vektøkning

Se svarene her:

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere